Lastige klus voor Bunshot 1

Vanavond spelen vier tafeltennis duo teams een thuiswedstrijd in De Kuil. De resultaten van afgelopen week zijn uitgekomen op driemaal winst en driemaal verlies. Deze week zijn Bunshot 6 en Bunshot 8 vrij, Bunshot 3 en Bunshot 9 spelen daarentegen twee keer. Volgende week is er een inhaalweek, dan zijn er slechts een handvol wedstrijden.

Morgenavond spelen de heren van Bunshot 1 uit tegen het Huizer Bijmaat 1, wat op jacht is naar het kampioenschap in de 1e klasse B. Arjan de Graaf en Ronny Vermeer hebben het zeer zwaar in deze super sterke poule en hebben met 4 punten uit 3 wedstrijden een hele kluif om de laatste plaats te verruilen voor een veilige 5e plek. Eerst morgen maar eens punten pakken, daarna kan de blik op Hoogland worden gericht, wat met 10 punten uit 5 partijen deze felbegeerde vijfde plek bezet.

Bunshot 2 kwam afgelopen woensdag niet verder dan een 2-3 nederlaag tegen SVO 1. Pieter van de Vuurst pakte beide singles, Rutger van de Vuurst bleef net zonder punten en ook de dubbel was voor de mannen uit Utrecht. De heren van het 2e staan momenteel op de 5e plek in de 1e klasse A en komen vanavond in actie tegen Bijmaat 3, de nummer laatst op de ranglijst.

In de 2e klasse C wisten Rob Boers en Bennie van Luit woensdag Huizen 2 met de maximale 5-0 uitslag te verslaan. Deze week zal dit team het een stuk lastiger krijgen, eerst wacht een uitwedstrijd tegen Traiectum 1, wat 2e staat en vanavond wacht de clash met koploper ONI 1 in De Kuil. Bij een goed resultaat in beide wedstrijden kan Bunshot 3 zich steviger op de 3e plek nestelen.

Bunshot 4, uitkomend in de 3e klasse D, was afgelopen week vrij. Vanavond mogen George Reynolds en Evert Blotenburg weer verder met een thuiswedstrijd tegen Veenland 2.

In de 5e klasse E ging Bunshot 5 woensdag keihard onderuit tegen koploper TTVN Nieuwegein. Bert Vos en Jaco Blotenburg konden geen vuist maken en moesten uiteindelijk genoegen nemen met een 0-5 uitslag. Morgenavond speelt Bunshot 5 weer, dan is het uit bij Maarssen 8.

De mannen van Bunshot 6, trotse koploper in de 5e klasse D, speelden afgelopen week niet en komen ook deze week nog niet in actie. Aanstaande maandag is het voor Wim Beekhuis en Jacob van de Vuurst pas weer uit naar Putten voor de pot tegen TVP 7 en vervolgens speelt men drie dagen later uit bij Bijmaat 7.

Bunshot 7 verloor woensdagavond op het nippertje van Hoogland 6. Tom Nieborg scoorde een punt uit zijn singles en samen met Jan Duijst werd in extremis het dubbelpunt gepakt. De mannen staan in deze 5e klasse A op een 4e plek en spelen vanavond thuis tegen koploper Shot 4 uit Soest.

Eenmaal winst van Paul Jorritsma en eenmaal winst van Niels van den Broek en winst van beiden in de dubbel leverde 3-2 winst op voor Bunshot 8 in de lastige thuiswedstrijd tegen SVE 9. De mannen staan door deze overwinning nog steeds op de 1e plek in deze 6e klasse G, maar het tweetal van SVE volgt met slechts 1 punt verschil. Deze week speelt Bunshot 8 niet, volgende week is het uit bij Hoogland 7.

Bert van Diermen en Stef Duyst pakten woensdag zeer knap de maximale 5-0 winst tegen Almere United 3. Hierdoor staat Bunshot 9 met 7 punten uit 2 wedstrijden gedeeld eerste in de 6e klasse D. Deze week ontmoeten de mallenmaker en de fietsenmaker de mede titelkandidaten, eerst is het uit tegen Huizen 7, vanavond komt Almeerspin 5 op bezoek in De Kuil.