Nog geen winst voor Bunshot 1

In de derde speelweek van de najaars tafeltenniscompetitie kwamen slechts 5 tweetallen in actie. Deze vijf duo teams behaalden zeer wisselende resultaten, er was (weer) verlies voor Bunshot 1, maar zeker vermeldenswaardig is de derde winst op rij van de mannen van Bunshot 6. Vanavond spelen zes teams een thuiswedstrijd in de Kuil, het 1e, 4e en 6e zijn vrij.

In de 1e klasse B moet Bunshot 1 nog steeds wachten op de eerste overwinning van deze herfst. Ook afgelopen woensdag werd er thuis slechts 1 punt gepakt van Woerden 1, samen met de twee punten van de week daarvoor (thuis 2-3 tegen Hoogland 2) en de 4-1 nederlaag in de 1e speelweek komen Arjan de Graaf, Ronny Vermeer en vaste invaller Arie van Diermen op slechts 4 punten uit. Deze week is het even rust voor de heren, volgende week donderdag speelt men uit tegen Bijmaat 1 in Huizen.

Ook Pieter en Rutger van de Vuurst moeten op hun tellen passen. Er was weliswaar een kleine 2-3 uitoverwinning bij Almeerspin, vanavond wacht de zware thuiswedstrijd tegen SVO 1 wat in deze 1e klasse A samen met WIK 1 om het kampioenschap strijdt. Bunshot 2 moet eigenlijk winnen, wil het niet nu al afhaken om de titelstrijd.

Bunshot 3 staat met 5 punten uit 2 wedstrijden in de middenmoot van de 2e klasse C en ontvangt vanavond het laagst geklasseerde Huizen 2, wat 3 punten uit 3 wedstrijden heeft neergezet in deze poule.  De laatste wedstrijd van Bunshot 3 eindigde overigens in een 4-1 zege door de mannen van HTTC 1, het Bunshot punt werd gepakt door de dubbel Bennie van Luit/Arie van Diermen.

Helaas heeft ook Bunshot 4 nog geen winst kunnen bijschrijven dit najaar. Uit tegen VTV kwamen George Reynolds en Evert Blotenburg niet verder dan 3-2. Deze week is dit koppel vrij, volgende week gaat het in de 3e klasse D verder met een thuispartij tegen Veenland 2.

Bert Vos en Klaas Huijgen hadden woensdag een zware dobber aan tegenstander DTV Smash 2. Beide Bunshotters wonnen met grote moeite een single en in het dubbelspel viel het kwartje na 5 lange games helaas net de kant van de Driebergenaren op, uitslag werd dus 2-3. Samen met de 3 punten van de week daarvoor komt Bunshot 5 op 5 punten in deze 5e klasse E en neemt men het vanavond op tegen TTVN uit Nieuwegein.

Jacob van de Vuurst en Wim Beekhuis hebben met de 5-0 overwinning van woensdag op ATC 6 een schitterende reeks neergezet. Deze 3e (!!!) 5-0 winst zorgt voor een straatlengte voorsprong in poule D van de 5e klasse en beide mannen gaan proberen om Bunshot 6 zo snel mogelijk naar het kampioenschap te loodsen. De komende weken is dit team vrijaf, de volgende horde is maandag 14 oktober, dan is het uit tegen TVP 7 in Putten.

Jan Duijst wist vorige week dinsdag de eer voor Bunshot 7 te redden door een punt te pakken tegen de studenten van Traiectum. Tom Nieborg bleef net puntloos. Op dit moment staat het 7e in deze 5e klasse A één na laatste met 4 punten uit 3 wedstrijden. Vanavond kan daar verandering in komen, dan ontmoet men Hoogland 6, wat uit de laatste 3 partijen nog niet tot scoren kwam.

Na het ietwat lullige 3-2 verlies bij Over ’t Net van de week daarvoor lieten Paul Jorritsma en Niels van den Broek de 5-0 winst van woensdag op NSV 2 zich extra goed smaken. Binnen een mum van tijd had Bunshot 8 het tweetal uit Nieuwegein verslagen en inmiddels gloort het geloof in het kampioenschap van de 6e klasse G ook weer volop bij beiden. Vanavond wacht de titanenstrijd met SVE 9, de mede titelkandidaat.

Bunshot 9 was vrij, maar gaat in hun 6e klasse D vanavond weer verder met een thuiswedstrijd tegen de rode lantaarndrager, Almere United 3.