Laatste plek voor Bunshot 1

Deze week is er, na vorige week voor drie koppels een vrije week, weer een volledig competitieprogramma voor alle tafeltennissers van Bunshot. Afgelopen week konden twee duo’s winst bijschrijven en gingen er drie helaas onderuit. Bunshot 4 klimt naar de koppositie in hun poule en Bunshot 8 staat nog steeds bovenaan. Vanavond zijn er vier thuiswedstrijden in De Kuil, de andere vier tweetallen spelen uit.

In de uitwedstrijd tegen TVP 2 afgelopen maandag konden Ronny Vermeer en Arjan de Graaf net niet overtuigen. Er was alleen winst in het dubbelspel, beide heren verloren hun singles. Bunshot 1 is mede door deze 4-1 nederlaag gezakt naar de laatste plek in deze 1e klasse B en treft vanavond het lastige Maarssen 2 thuis in De Kuil. Om rechtstreekse degradatie te ontlopen moeten de mannen alles op alles zetten om in ieder geval de huidige nummer 5, TVS 2, in te halen.

Ook in de 1e klasse C, de poule van Bunshot 2, is het punten sprokkelen. Het verschil tussen de nummer laatst en de nummer drie is slechts drie punten, Pieter en Rutger van de Vuurst staan momenteel als 5e geclassificeerd. Vrijdagavond was er, door eenmaal single winst van beiden, een kleine 3-2 nederlaag uit bij ONI 1, vanavond wacht de moeilijke strijd tegen de koploper uit de poule, TVP 1.

Ook in de 2e klasse A heeft Bunshot 3 het lastig, de mannen staan nog 4e, maar overmorgen wacht de pittige uitwedstrijd tegen de lijstaanvoerder, het 2e team van ZETA in Zeewolde.

Voor Evert Blotenburg en George Reynolds verloopt de competitie een stuk zonniger. Donderdag werd met 1-4 gewonnen bij Woerden (tweemaal Reynolds, eenmaal Blotenburg en de dubbel) en mede hierdoor pakt Bunshot 4 de nummer 1 positie over van Barneveld 1. Laatst genoemde speelt deze week thuis tegen laagvlieger Woerden 6, het 4e ontmoet vanavond ZTTV 4. Op 9 april staat in deze 4e klasse G de clash tussen Bunshot en Barneveld ingeroosterd en zowel Reynolds als Blotenburg hebben deze datum rood omcirkeld!

In de 5e klasse A staat Bunshot 5 op de 4e plek en als deze week uit bij TVP 8 wordt gewonnen, dan kan men de 3e plaats opeisen ten koste van ditzelfde koppel uit Putten.

Bunshot 6, op dit moment keurig 3e in de 5e klasse F, speelt deze week in Scherpenzeel tegen de nummer 1 uit de poule, TVS 4.

In de 6e klasse H staat Bunshot 7 met 3 punten achterstand op Fletio 4 op de 2e plek. Maandag speelden Niels van den Broek en Paul Jorritsma tegen dit Vleutense duo en helaas werd er met 3-2 verloren. Alleen Jorritsma pakte punten, Van den Broek bleef nipt met lege handen en ook de dubbel was voor de Vleutenaren. Vanavond is het voor de mannen van het 7e uit richting Hagestein voor de partij tegen ttv VHC 7. Uiteraard blijven zij hopen op een misstap van Fletio om zodoende alsnog een gooi naar het kampioenschap te kunnen doen.

Bunshot 8 staat, ondanks, of misschien wel dankzij, de kleine 2-3 zege van afgelopen week op SVE 8, nog steeds bovenaan in de 6e klasse G. Jaco Blotenburg was vorige week dinsdag net niet fortuinlijk genoeg, teammaat Tom Nieborg scoorde tweemaal en beiden wonnen het dubbelspel. Vanavond gaat het in deze poule verder met een thuiswedstijd tegen Maarssen 14, terwijl mede titelkandidaat SVO 5 thuis de degens kruist met NSV 2.