Vier keer verlies bij Bunshot

In de halve competitieweek die vorige week door de tafeltennissers van Bunshot in de regionale najaarscompetitie werd gespeeld kwam geen enkel team tot een overwinning. Deze week is er weer een volledig programma, vanavond spelen 5 tweetallen thuis in de Kuil, 3 duo teams spelen een uitwedstrijd. Met deze week meegeteld zijn er nog drie wedstrijdweken te gaan voor het einde van de competitie.

Uit in Kockengen leverde Bunshot 1 vrijdagavond slechts eenmaal winst op. Pieter van de Vuurst tekende voor het enige punt, Rutger van de Vuurst bleef net puntloos en ook het dubbelspel was voor de gasten van WIK 1. Door de 4-1 uitslag blijven de “Vuursten” op de 5e plaats van de 1e klasse A bungelen. Vanavond is het voor de mannen thuis tegen Vitac 1, volgende week volgt de strijd tegen de koploper Shot 2 en in de laatste speelweek, we zitten dan in de laatste week van november, volgt nog een uitwedstrijd tegen de nummer laatst, Effect 1.

Ook Bunshot 2 kreeg afgelopen dinsdag pittig klop. Zowel Ronny Vermeer als Arjan de Graaf konden uit in Almere tegen ATC 2 geen potten breken, de einduitslag kwam hier uit op 5-0. Voor het 2e wordt het zaak om in de komende weken de huidige 5e plaats met hand en tand te verdedigen. In ieder geval is het overmorgen voor dit koppel uit in Amersfoort tegen de nummer 2 uit de 1e klasse C, Over ’t Net 1.

Bunshot 3, de koploper van de 3e klasse B, speelt vanavond thuis tegen VTV 3. Overigens kijkt dit team al met een schuin oog naar de clash van volgende week tegen de nummer 2, SVE 4, uit. Wanneer die wedstrijd wordt gewonnen wordt er een reuzenstap richting de titel in de 3e klasse gezet.

De mannen van Bunshot 4 kwamen afgelopen week niet in actie en zij pakken het deze week in de 3e klasse A weer op met een uitwedstrijd tegen koploper Huizen 2. Het 4e staat onderaan in deze 5-mans poule en speelt na deze week nog slechts eenmaal, eind november is het uit bij het Puttense TVP 3.

Zeger van Twillert en Klaas Huijgen konden het vrijdagavond lijstaanvoerder ZETA 4 niet lastig genoeg maken. De onderlinge krachtsverhoudingen waren miniem, maar het Zeewolder thuisvoordeel gaf hier de doorslag. Huijgen redde met eenmaal winst de eer van Bunshot 5. De mannen blijven hierdoor 2e op de ranglijst en moet de tegenstander van vanavond, LTTC 2, proberen onder zich te houden.

In de 5e klasse D neemt Bunshot 6 het vanavond op tegen Maarssen 9. Duo 6 staat momenteel laatste in de poule en moet strijden om elk punt om zo rechtstreekse degradatie naar de 6e klasse te proberen af te wenden.

Bunshot 7 is wat gezakt op de ranglijst en staat momenteel 5e in de 6e klasse D. Als echter deze week uit bij TTVN Nieuwegein wordt gewonnen, kunnen Niels van den Broek en Paul Jorritsma zomaar over het Woudenbergse Smash heenwalsen en de 4e plek opeisen.

De heren van Bunshot 8 kunnen best tevreden zijn met hun competitiedebuut. Wanneer je bedenkt dat deze spelers nooit eerder in competitieverband speelden betekent de 4e plaats in de 6e klasse B gewoon een prima prestatie van Tom Nieborg, Bert Vos en Bart Nieborg. Vanavond staat het duel tegen ZETA 5 op het programma en bij een overwinning kan men zelfs de 3e plaats overnemen van het koppel uit Zeewolde.