Knappe zege Bunshot 1

De tafeltennissers van Bunshot noteerden afgelopen week viermaal winst en tweemaal verlies in de vijfde speelweek van de regionale competitie. Deze week is ondanks de vakantie een drukke inhaalweek met vanavond vier thuiswedstrijden in de Kuil. Opvallend is dat Duo 3 deze week driemaal in actie komt.

Rutger en Pieter van de Vuurst konden afgelopen woensdag thuis tegen Effect 1 de eerste winstpartij van het seizoen bijschrijven. Beiden pakten hun singles en aangezien ook de dubbel werd gewonnen werd de maximale 5-0 score behaald. Bunshot 1 pikt hierdoor weer aan in de 1e klasse A en staat weliswaar 5e, maar het gat met de nummer 3, tegenstander van volgende week TVS 2, is slechts twee punten.

Bunshot 2, uitkomend in de 1e klasse C, speelde afgelopen week niet. Vrijdagavond pakken Ronny Vermeer en Arjan de Graaf de batjes weer op in de uitwedstrijd tegen SVE 1.

Voor Bunshot 3 staat er deze week een vol programma te wachten. Eerst is het uit tegen VTV 3, vervolgens is vanavond de thuiswedstrijd en morgen de uitwedstrijd tegen Maarssen 3 gepland. Bij een aantal goede uitslagen kan Bunshot 3 zomaar meedingen om de eerste plek in deze 3e klasse B. Overigens speelden Robert van der Mast en Bennie van Luit afgelopen woensdagavond een knappe partij tegen Veenland 3. Winst in de dubbel, twee zeges van Van der Mast en eenmaal winst van Van Luit zorgde voor een prima 4-1 einduitslag.

Thuis tegen TVP 3 leverde Bunshot 4 een 3-2 score op. George Reynolds had met twee winstpartijen een groot aandeel in deze overwinning, Evert Blotenburg pakte eenmaal winst, de dubbel was voor het tweetal uit Putten. Straks is er voor deze heren weer een thuiswedstrijd, Gispen 3 maakt haar opwachting in de Kuil.

Bunshot 5 speelde vorige week niet en komt ook deze week nog niet in actie. De eerstvolgende wedstrijd voor Klaas Huijgen en Zeger van Twillert in de 5e klasse F is volgende week thuis tegen Huizen 4.

De mannen van Bunshot 6 troffen woensdagavond in WIK 3 een taaie tegenstander. Jaco Blotenburg scoorde niet, Jacob van de Vuurst pakte met bekeken spel eenmaal winst, maar doordat beiden op het nippertje de dubbel wonnen, bleef het verlies hier met 2-3 beperkt. Straks speelt het 6e thuis tegen de nummer 2 uit de 5e klasse D, het Vleutense Fletio 4.

Paul Jorritsma scoorde tegen Smash tweemaal, maar Niels van den Broek bleef woensdagavond net met lege handen. Aangezien ook de dubbel voor het koppel uit Woudenberg was, kwam Bunshot 7 niet verder dan een 2-3 nederlaag. In deze 6e klasse D gaat het zometeen voor het 7e duo team verder met een thuiswedstrijd tegen SVO 6.

Vader en zoon Nieborg scoorden vrijdagavond met Bunshot 8 er lustig op los. Tweemaal winst van Tom, eenmaal winst van Bart en winst in de dubbel leverde een prima 1-4 overwinning op tegen het Houtense HTTC 8. Overmorgen speelt dit team weer uit, dan ontmoet men de andere laagvlieger uit de 6e klasse B, LTTC 3 in Lelystad.