Klein verlies Bunshot 1

Vier keer winst, drie keer verlies en één tweetal wat niet actie is gekomen was het resultaat van de tweede speelweek van de regionale tafeltennis najaarscompetitie. Deze week zijn er vanavond drie thuiswedstrijden in de Kuil en vier koppels spelen uit. Duo 3 is, evenals afgelopen week, vrijaf doordat hun wedstrijd is uitgesteld.

De 1e klasse A betekent ook voor Rutger van de Vuurst een poule met pittige tegenstand. Afgelopen woensdag, met tegenstander WIK 1 kwam hij evenals de week daarvoor net niet tot scoren. Pieter van de Vuurst scoorde wel met zijn twee singles, maar omdat het tweetal uit Kockengen net iets sterker was in de dubbel kwam de eindstand voor Bunshot 1 uit op 2-3. Overmorgen gaat het voor dit team verder met een uitwedstrijd tegen Vitac 1 in Wilnis.

Bunshot 2 won woensdag thuis met 3-2 van ATC 2. Arjan de Graaf had schijnbaar weinig moeite met de Almeerse tegenstand, hij won zijn beide singles en pakte samen met Ronny Vermeer ook het belangrijke dubbelpunt. Vermeer zelf verslikte zich tweemaal en bleef aan het eind van de avond met lege handen, eindstand werd hier: 3-2. Vanavond ontvangen de heren in deze 1e klasse C het Amersfoortse Over ’t Net 1.

Evert Blotenburg en George Reynolds kregen met Bunshot 4 uit bij Gispen 3 met 3-2 klop. Blotenburg scoorde eenmaal met zijn enkelspel en ook de dubbel met Reynolds werd gewonnen. In deze 3e klasse A ontmoeten de mannen vanavond Huizen 2.

Zowel Klaas Huijgen als Zeger van Twillert pakten woensdag een punt tegen ZETA 4. Aangezien beiden ook het dubbelspel wonnen, werd hier knap met 3-2 gewonnen van de geroutineerde lijstaanvoerder van de 5e klasse F. Vrijdagavond speelt het 5e uit tegen LTTC 2.

Bunshot 6 ging uit bij Fletio 4 afgelopen week met 4-1 onderuit. Jan Duijst redde de eer, Jaco Blotenburg bleef puntloos. Morgen staat in deze 5e klasse D de uitwedstrijd bij Maarssen 6 op het programma.

Na de smadelijke nederlaag in de eerste wedstrijd wist Bunshot 7 uit bij SVO 6 de weg omhoog weer te vinden. Tweemaal winst van Paul Jorritsma en winst in de dubbel met Niels van den Broek zorgde voor een prima 2-3 eindoverwinning. TTVN Nieuwegein is vanavond de volgende tegenstander in deze leuke poule D van de 6e klasse.

Tom Nieborg en Bert Vos beleefden hun competitiedebuut namens Bunshot 8 in de partij tegen Veenland 6. Beide heren deden het zeker niet onverdienstelijk en konden aan het eind van de avond een keurige 3-2 winst op het wedstrijdformulier noteren. Er was voor beiden één zege uit hun singles en het derde punt werd gescoord door de dubbel na vijf super spannende sets te pakken. Vrijdagavond gaat Bunshot 8 “on tour”, er staat dan voor dit koppel een uitwedstrijd tegen ZETA 5 op het programma.