= competitie bijna afgelopen = Bunshot 1 verliest van koploper

De een na laatste voorjaars competitiewedstrijd voor de tafeltennissers van Bunshot zorgde voor viermaal winst en driemaal verlies. Het 3e team speelde niet en komt als enige deze week in actie, alle andere tweetallen zijn vrij. Zij kunnen vanavond trainen om in de laatste wedstrijdweek, komende week, goed beslagen  ten ijs te komen.

Woensdagavond speelde Bunshot 1 thuis tegen de nummer 1 van de 2e klasse D, ATC 2. Alleen bij een monsterzege door Arjan de Graaf en Ronny Vermeer op het Almeerse tweetal zou Bunshot 1 nog aanspraak kunnen maken op het kampioenschap, maar helaas verliep de avond anders. De Graaf won weliswaar beide singles, Vermeer kwam er telkens net niet aan te pas en ook in de dubbel waren de spelers uit de Flevopolder oppermachtig. De uitslag, het werd 2-3, zorgt ervoor dat ATC 6 punten voorsprong heeft op Bunshot 1 en daardoor niet meer in te halen is op ranglijst. Bunshot 1 speelt volgende week de laatste wedstrijd tegen de nummer 3 uit poule, Shot 2.

Bunshot 2 speelde ook woensdag thuis en ontving het sterke TVS 2. Ondanks dat Rob Boers en Robert van der Mast er een wedstijd van probeerden te maken ging hier de volle winst (0-5) naar de Scherpenzeelse lijstaanvoerder van de 2e klasse B. Komende week is voor Bunshot 2 voorlopig de laatste partij in de 2e klasse, thuis tegen Zeta 2. Komend seizoen speelt men een klasse lager.

Met 3 punten achter op SVE 2 en een wedstrijd minder gespeeld is het deze week voor Bunshot 3 er op of er onder. Bij dikke winst op Traiectum 1 kunnen Rutger en Pieter van de Vuurst de eerste plaats in de 2e klasse A overnemen en als dan vervolgens volgende week uit tegen UTTC ook wordt gewonnen, dan kan de kampioensvlag in top.

Na de zwaar bevochten 3-2 zege op TTCL 1, afgelopen woensdag, zijn Evert Blotenburg en George Reynolds weer een puntje uitgelopen op de directe concurrent om het kampioenschap in de 4e klasse F. Ook Bunshot 4 is deze week vrij, als in de laatste wedstrijdweek minimaal 1 punt wordt gepakt op VTV 6, dan kan dit team het kampioenschap en de bijbehorende promotie naar de 3e klasse gaan vieren. Eigenlijk mag dit niet meer mis gaan voor de mannen van het 4e!

Tweemaal winst voor Zeger van Twillert, eenmaal winst van Klaas Huijgen en winst in de dubbel op Shot 5 zorgde voor een fraaie 4-1 einduitslag van Bunshot 5 in de 5e klasse C. Beide Bunshotters draaien een goed seizoen, maar komen net iets te kort om het de nummer 1 op de ranglijst, ATC 4, echt moeilijk te maken. Al met al overheerst de tevredenheid over de huidige 3e plek en sluit men de competitie komende week af met een uitwedstrijd tegen DTV Smash 2.

Bunshot 6 zal de verrichtingen van Reflex Maarn, wat maandag uit speelt tegen TVS, met argusogen in de gaten houden. Na de ietwat teleurstellende 3-2 zege van woensdag op SVO 6 staan Paul Jorritsma en Niels van de Broek nog wel op de 1e plaats in de 6e klasse C, maar het koppel uit Maarn volgt op 1 punt en met een wedstrijd minder gespeeld. Komende woensdag volgt in deze poule de allesbeslissende thuiswedstrijd tegen TVS 5.

Uit tegen DTV Smash 4 leverde Jaco Blotenburg en Jan Duijst een prima 1-4 overwinning op. In deze poule (6e klasse G) is het echter Fletio 5 wat op kop gaat. Alleen bij een forse misstap van de Vleutenaren en een grote zege door Bunshot 7 volgende week op SVE 10, kan de eindrangschikking nog veranderen in het voordeel van de mannen van het 7e.

Jacob van de Vuurst zorgde in zijn eentje voor beide punten van Bunshot 8, uit bij Maarssen 14. Teammaat Koen Schutte bleef net puntloos en ook het dubbelspel was voor de gastheren. In deze 6e klasse E leidt TVP 6 en staat Bunshot 8 op de 4e plaats. Volgende week sluiten deze heren de competitie thuis af tegen Traiectum 4.