Belangrijke winst Bunshot 4

Bij de twee wedstrijden die afgelopen week werden gespeeld konden beide Bunshot duo-teams juichen. Zowel het 4e als het 6e team pakten een belangrijke overwinning. Met nu nog drie wedstrijdweken te gaan in de voorjaarscompetitie worden zo langzamerhand de prijzen verdeeld. Deze week is er weer een volledig programma, vanavond zijn er vier thuiswedstrijden, de andere vier tweetallen spelen uit.

Bunshot 1, momenteel 2e in de 2e klasse D, pakt het deze week weer op met een uitwedstrijd tegen laagvlieger ONI 2. Het gat met lijstaanvoerder ATC 2 is zes punten, dus het tafeltennis vlaggenschip zal alle zeilen moeten bijzetten om het het koppel uit Almere nog lastig te maken. Overigens staat de clash tegen ATC voor volgende week op het programma, Bunshot 1 speelt dan thuis.

In de 2e klasse B zullen Robert van der Mast, Bennie van Luit en Rob Boers dit seizoen met Bunshot 2 zonder twijfel gaan degraderen. Een gemiddelde van iets meer dan 1 punt per wedstrijd bleek zelfs veel te weinig voor lijfsbehoud in deze klasse. In de komende drie wedstrijden, deze week beginnend met uit naar Overhees, gaat dit drietal proberen de schade zo klein mogelijk te houden, maar dit duo team kan zich al voorzichtig gaan voorbereiden op een optreden in de 3e klasse, komend najaar.

Hoe anders loopt het seizoen voor Bunshot 3. Pieter en Rutger van de Vuurst staan in deze 2e klasse A op de 2e plek, met slechts twee punten achterstand op SVE 2. Deze week spelen de heren thuis tegen Huizen 2, vervolgens is het nog uit tegen Traiectum en UTTC 2. Wanneer men drie goede uitslagen neerzet, zal het hier nog spannend worden wie er uiteindelijk met de kampioensschaal aan de haal gaat.

De knappe 4-1 zege die Evert Blotenburg en George Reynolds woensdagavond op Smash wisten te boeken, zorgt ervoor dat Bunshot 4 weer op kop staat in de 4e klasse F. Het wordt nu zaak om TTCL 1 voor te blijven, het verschil met deze nummer 2 is slechts 1 punt. Vanavond speelt Bunshot 4 in ieder geval weer thuis, TVS 3 uit Scherpenzeel komt op bezoek in de Kuil.

Ook Zeger van Twillert en Klaas Huijgen draaien met Bunshot 5 een zeer aardig seizoen. Op dit moment staan beiden 3e in de 5e klasse C, als morgenavond met grote cijfers van het laag geklasseerde Maarssen 12 wordt gewonnen, kunnen zij koploper DTV Smash behoorlijk zenuwachtig maken.

Niels van den Broek en Paul Jorritsma pakten woensdagavond VEV 3 met de maximale 5-0 uitslag compleet in. Een perfecte uitslag die ervoor zorgt dat Bunshot 6 met nog maar twee puntjes achterstand op Reflex Maarn stijgt naar de 2e plaats in de 6e klasse C. Overmorgen spelen beide heren verder en wacht een lastige uitwedstrijd tegen het Houtense HTTC 6.

in de 6e klasse G staat Bunshot 7 één puntje achter op koploper Fletio 5. Als vanavond het thuisvoordeel kan worden benut in de strijd tussen beide kemphanen, kan het 7e de eerste plaats overnemen ten koste van het eerder genoemde koppel uit Vleuten.

In de 6e klasse E staat Bunshot 8 op een veilige 4e plaats. In dit team van shirtsponsor Michiel Koelewijn van De Vishal is er vanavond een thuiswedstrijd ingeroosterd tegen NSV 1 en later is het in het vervolg van de competitie nog tegen Maarssen 14 en Traiectum 4.