Nog steeds geen zege voor Bunshot 2

De afgelopen tafeltennis competitieweek, waarin slechts drie tweetallen in actie kwamen, heeft eenmaal winst en tweemaal verlies opgeleverd. Deze week zijn er in verband met biddag geen thuiswedstrijden in de Kuil, gedurende de week komen  er wel vijf koppels in actie met een uitwedstrijd.

Bunshot 1, uitkomend in de 2e klasse D, speelt morgenavond aan de andere kant van de Eem tegen het Baarnse Elan 1. Om aan te blijven haken bij lijstaanvoerder ATC Almere 2 moet er gewonnen worden, het gat tussen Bunshot 1 (tweede op de ranglijst) en het Almeerse tweetal is inmiddels opgelopen naar 4 punten.

De thuiswedstrijd die Robert van der Mast en Rob Boers namens Bunshot 2 woensdagavond tegen Bijmaat 2 speelden, eindigde in een overwinning voor de jeugdige Huizenaren. Boers en Van der Mast wonnen weliswaar het dubbelspel, alle singles gingen, zij het soms op het nippertje, verloren, waardoor de eindstand werd bepaald op 1-4 in het voordeel van de koploper van de 2e klasse B. Deze week is het tweede vrij, volgende week vrijdag spelen de mannen weer uit tegen Veenland 1.

Bunshot 3 was vorige week vrij en speelt deze week als lijstaanvoerder in de 2e klasse A uit tegen de nummer 2, het Utrechtse SVE 2. Wanneer Van de Vuurst junior en senior winst pakken, verstevigt dit duo uiteraard de koppositie.

Ook Bunshot 4, wat uitkomt in de 4e klasse F, was vrijaf en speelt deze week uit tegen Barneveld 1. Aangezien Bunshot 4 ook bovenaan staat in hun poule is winst behalen hier het devies voor Evert Blotenburg en George Reynolds.

In de 5e klasse C speelt Bunshot 5 deze week uit tegen Leerdam 6. Bij winst kunnen Zeger van Twillert en Klaas Huijgen aanklampen bij de nummers 1 en 2, het verschil in de rangschikking is immers maar drie puntjes.

De mannen van Bunshot 6 zagen zich in verband met ziekte genoodzaakt om de wedstrijd tegen TVS met een week te verplaatsen naar deze week. In deze 6e klasse C is het behoorlijk spannend, Bunshot 6 staat met een wedstrijd minder gespeeld op 4 punten van de nummer 1 uit de poule, Reflex 3. Bij een zege op het tweetal uit Scherpenzeel doen Paul Jorritsma en Niels van de  Broek gewoon weer mee in de strijd om de eerste plek!

Een afgetekende 5-0 zege was er woensdagavond voor Bunshot 7 in de partij tegen VHC 6. Jan Duijst en Jaco Blotenburg stijgen hierdoor met hun team naar de 1e plek van de 6e klasse G. Deze week is er voor dit team een vrije week, volgende week is het uit tegen Maarssen.

Koen Schutte en Michiel Koelewijn kregen woensdag met Bunshot 8 het deksel op de neus. Koelewijn redde heel knap de eer tegen HTTC 5, maar de andere punten waren voor de bezoekers uit Houten; 1-4. Ook in deze 6e klasse C is er deze week een vrije week, komende maandag speelt men weer, dan is het voor de in de middenmoot verkerende Bunshotters uit tegen TVP 6 in Putten.