Voorjaarscompetitie is weer gestart

Vanaf deze week starten alle 8 Bunshot duo teams weer met de eerste wedstrijden van de voorjaarscompetitie. In 8 speelweken zal worden bepaald wie promoveert, wie degradeert of wie zich handhaaft. In de week voor Koningsdag worden de laatste wedstrijden gespeeld waarna de seizoensafsluiting in de vorm van de bekercompetitie ook weer zal worden gespeeld. Maar eerst zullen onze plaatselijke tafeltennissers zich op het voorjaar concentreren, de eerste drie thuiswedstrijden zijn al gelijk vanavond.

Helaas was de één na laatste eindklassering van Bunshot 1 in de najaarspoule toch net niet genoeg voor een plaats in de 1e klasse, waardoor de heren dit voorjaar uitkomen in de 2e klasse D. Vanavond staat in de Kuil gelijk de kraker tegen het Baarnse Elan 1 op het programma. Ook teams uit Soest (Shot), Almere (ATC), IJsselstein (ONI) en Nieuwegein (VTV) zijn in deze poule ingedeeld.

Ook Bunshot 2 komt uit in de 2e klasse. Voor dit team staat morgen de eerste uitwedstrijd tegen het Huizer Bijmaat ingeroosterd. In deze 2e klasse B zijn de andere tegenstanders Veenland, Overhees, ZETA en TVS.

Het derde team wat 2e klasse speelt, Bunshot 3, doet dat in de A poule. Vanavond is het gelijk thuis tegen SVE 2, maar ook Huizen, Almeerspin, UTTC en Traiectum maken hun opwachting in deze poule.

In de 4e klasse F komt Bunshot 4 onder meer in actie tegen TTCL, TVS en Smash Woudenberg. De eerste wedstrijd voor dit tweetal is echter vanavond tegen het eerste team van Barneveld.

De 5e klasse C is de poule van Bunshot 5, wat ook aftrapt met een thuiswedstrijd vanavond. Leerdam 6 maakt haar opwachting in de Kuil, andere tegenstanders zijn onder meer DTV Smash, Maarssen en ATC.

Tenslotte zijn er ook drie teams die uitkomen in de 6e klasse. Bunshot 6 speelt 6e klasse C en begint morgen tegen Vlug en Vaardig in Hilversum. Ook tweetallen van Reflex Maarn, TVS, SVO en HTTC zijn in deze poule ingedeeld.

Bunshot 7 komt uit in de 6e klasse G en dit team speelt vanavond uit tegen het Hagesteinse VHC. Ook koppels van Fletio, SVE, Maarssen en DTV Smash spelen in deze poule.

De mannen van Bunshot 8 spelen in de 6e klasse E onder andere tegen NSV, TVP en Maarssen. De eerste voorjaarswedstrijd is morgen, uit bij HTTC 5.

Uiteraard kunnen alle verrichtingen van de Bunshotters worden gevolgd in de woensdageditie van de Bunshoter, of via de website van Bunshot, www.ttvbunshot.nl.