Bunshot 1 verliest

De eerste competitieweek van de najaarscompetitie heeft viermaal winst, driemaal verlies en een op het laatste moment uitgestelde wedstrijd van Duo 6 opgeleverd. Woensdagavond wordt het met 5 thuisspelende koppels een drukke boel in de Kuil, alleen het 3e, 4e en 7e spelen deze week uit.

Bij de uitwedstrijd die Duo 1 afgelopen dinsdag speelde tegen Hoogland 2 wist alleen Arjan de Graaf in de laatste partij de eer voor Bunshot 1 te redden. Ronny Vermeer kwam zowel in zijn singles als in de dubbel met De Graaf net te kort om een punt te pakken in deze 1e klasse C. De einduitslag kwam derhalve uit op 4-1. Ook woensdagavond wachten weer vijf zware partijen, tegenstander Shot 1 uit Soest verpulverde afgelopen week het tweetal van Effect 1 met de maximale 5-0 winst.

Uit tegen VTV 2 leverde Bennie van Luit en Robert van de Mast een kleine zege op. Winst van beiden in hun eerste single en gezamenlijke winst in de dubbel zorgde nog voor een comfortabele 0-3 voorsprong, maar hierna vielen de punten de kant van het Nieuwegeinse tweetal op. Hierdoor werd de eindstand bepaald op 2-3. Woensdagavond speelt Duo 2 in de 2e klasse A tegen het lager geklasseerde Veenland 2.

In de 2e klasse B viel er woensdagavond thuis in de Kuil voor vader en zoon Van de Vuurst een kleine 2-3 nederlaag tegen het sterke Soester Overhees 1 te noteren. Pieter won een enkelspel en samen met Ruter werd het belangrijke punt uit de dubbel veilig gesteld. Duo 3 komt morgen in actie tegen het 1e team van Bijmaat in Huizen.

Duo 4 won woensdag met 4-1 van VTV 6. Er was knap tweemaal winst van Evert Blotenburg en winst in de dubbel met George Reynolds, de zelf eenmaal winst pakte. In deze 4e klasse E gaat het woensdagavond voor het 4e verder met een uitwedstrijd tegen Vita 1.

Uit bij Traiectum leverde Duo 5 de volle winst op. Klaas Huijgen en Zeger van Twillert pakten de 0-5 en in deze poule, de 5e klasse E, lijkt de strijd zich te gaan concentreren tussen Duo 5, Maarssen 6, de tegenstander van deze week voor het 5e, en Fletio 2. Alle drie wonnen namelijk met de maximale 5-0 score.

Duo 6 zag de wedstrijd van afgelopen week tegen NSV 1 op het laatst uitgesteld worden naar woensdagavond. Hierdoor spelen Niels van den Broek en Paul Jorritsma deze week tweemaal, ook de reguliere wedstijd in de 6e klasse F, uit tegen het gezellige Reflex in Maarn wordt deze week gespeeld.

Jaco Blotenburg en Jan Duijst zijn de competitie prima begonnen met een 5-0 winst op Maarssen 10. Deze week is het voor dit tweetal uit tegen Leerdam 5, wat hun eerste wedstrijd ook met 5-0 won. Spanning voor Duo 7 is in deze 6e klasse E gegarandeerd!

Jan Duijst viel overigens een dag eerder in bij Duo 8 en speelde samen met Michiel Koelewijn een minder succesvolle wedstrijd. Beiden kregen met 5-0 klop van het Hilversumse SVO 6. Woensdagavond is het voor Duo 8 thuis tegen ZTTV 6.