Onzekerheid voor Bunshot 1

Alleen Bunshot 1 en Bushot 5 kwamen vorige week in actie voor de regionale tafeltenniscompetitie van de NTTB Midden. Alle andere teams waren vrij en spelen deze week hun laatste wedstrijden van dit voorjaar. Vervolgens is het een tweetal weken rust voordat de bekercompetitie weer van start zal gaan. In deze competitie zal Bunshot waarschijnlijk met twee teams deelnemen. Uiteraard zijn de verrichtingen van de bekerteams ook in de Bunschoter terug te lezen.

Zowel maandag als vrijdag liep Bunshot 1 in de hoofdklasse poule A2 tegen een nederlaag op. Arjan de Graaf wist maandag uit bij Gispen eenmaal winst te pakken en scoorde samen met Arie van Diermen het winnende punt in de dubbel. De andere enkelspeler, Ronny Vermeer, bleef helaas net puntloos in de gezellige Culemborgse zaal. Uitslag werd hier dus 3-2 voor de gastheren. Vervolgens was het op Goede Vrijdag weer uit voor dit koppel. Van Diermen was thuisgebleven voor de wedstrijd tegen het eerste van Almeerspin, dus moesten Vermeer en De Graaf het hier samen opknappen. Weer was er winst in de dubbel van beide Bunshotters en voegde De Graaf eenmaal winst toe aan het totaal, uitslag werd ook hier dus 3-2. Het wachten is nu op de uitslag van de laatste wedstrijd, maandag 25 maart, wanneer TVP en Gispen elkaar treffen. TVP, Almeerspin en Bunshot hebben nu 19 punten, waarbij TVP met een wedstrijd minder duidelijk in het voordeel is. Gispen sluit hier de rij met slechts 1 punt minder. Men zal dus tot komende maandag moeten wachten eer er duidelijkheid is over wie handhaaft en wie degradeert.

Voor Klaas Huijgen en Zeger van Twillert was er een afscheid van de voorjaarscompetitie in stijl. Uit bij Fletio werd met 1-4 gewonnen, waarbij Van Twillert de volle buit pakte, Huijgen eenmaal winst noteerde en beide mannen de dubbel wonnen. Dit tweetal eindigt in de 5e klasse A op een keurige tweede plek en speelt in de komende najaarscompetitie ook weer in de 5e klasse.

Alle andere teams spelen deze week hun laatste wedstrijden in hun poules. Voor Bunshot 2 is er een thuiswedstrijd ingeroosterd tegen Reflex Maarn. Bunshot 3 speelt uit tegen Woerden. Beide Bunshot duo’s zijn zoals bekend al kampioen in hun poule en zullen binnenkort in de bloemetjes gezet worden.

Ook Bunshot 4 speelt vanavond thuis. TVP 3 maakt haar opwachting in De Kuil. De laatste thuiswedstrijd is voor Bunshot 7, deze mannen moeten vol aan de bak tegen de kampioen uit de 6e klasse F, het Montfoortse De Schans 4.

Tenslotte is morgen in de 6e klasse C, de poule van Bunshot 6, de strijd om plek 3 tussen Bunshot 6 en Maarssen 8. Beiden hebben 24 punten en diegene die de strijd wint, legt ook beslag op de felbegeerde 3e plaats op de ranglijst.