Dubbel programma Bunshot 1 en 2

Van de vier teams die afgelopen speelronde hun wedstrijden speelden kon slechts eenmaal winst worden genoteerd, Bunshot 2 pakte de volle buit in en tegen Maarn. De drie andere tweetallen die in actie kwamen verloren. Vanavond zijn er maarliefst 5 thuiswedstrijden en zowel het 1e als het 2e komen op een andere dag nogmaals in actie voor de voorjaarscompetitie. Zo langzamerhand, we zijn halfweg de competitie, tekenen zich er al enkele titelkandidaten af.

Ronny Vermeer en Arie van Diermen kregen afgelopen week behoorlijk klop. In Zeewolde werd met 5-0 verloren van de koploper uit de hoofdklasse A, ZETA 1. Bunshot 1 staat hierdoor laatste in de poule en pakt het deze week weer op met eerst een uitwedstrijd tegen TVP 1 en vanavond thuis tegen het Culemborgse Gispen 1. Beide tegenstanders van deze week spelen, evenals Bunshot 1, in de onderste regionen van de poule en met dat gegeven in het achterhoofd kunnen de wedstrijden van deze week best wel wat verrassingen opleveren.

Voor Bunshot 2 leverde de uitwedstrijd tegen Reflex Maarn 2 de maximale score op. Zowel Bennie van Luit als Rob Boers maakten geen fouten in de spekgladde Maarnse speelzaal; 0-5. Deze week staat het tweeluik met Maarssen 3 op het programma. Vanavond is het thuis, morgen speelt het tweede uit. Bij een goede uitslag op de laagvlieger uit de B poule van de 3e klasse kunnen de mannen de koppositie verstevigen.

Bunshot 3, wat inmiddels stevig op kop staat in de 3e klasse A, is vanavond ingeroosterd voor de thuiswedstrijd tegen VTV 3. Als Pieter en Rutger van de Vuurst weer winst boeken wordt het gat met het als tweede geklasseerde De Schans bijna onoverbrugbaar.

Bij de mannen van Bunshot 4 (3e klasse C) verloopt de competitie een stuk minder voorspoedig. Evert Blotenburg redde weliswaar afgelopen week de eer door een puntje te pakken bij TVP, de 4-1 nederlaag zorgt er mede voor dat hij en George Reynolds inmiddels onderaan op de ranglijst bungelen. Vanavond mogen beiden weer aan de bak, de sterke nummer twee, het Nijkerkse REGA 1, komt op bezoek in de Kuil.

In de 5e klasse A is het gat tussen de nummer 1, Shot Soest 3, en de nummer 2, Bunshot 5, opgelopen tot 9 punten. Dat lijkt niet meer in te halen, maar toch zullen Klaas Huijgen en Zeger van Twillert alles op alles zetten om het het Soester tweetal uitermate lastig te maken. Vanavond is het voor dit koppel thuis tegen Effect 3.

In de 6e klasse C ontspint de strijd om de bovenste plaatsen zich tussen Bunshot 6 en Fletio 5. Het onderlinge verschil is slechts één puntje in het voordeel van de Vleutenaren, maar juist deze week kan daar verandering in komen als beide teams elkaar treffen in een rechtstreeks duel. Spanning gegarandeerd in deze poule!

Bunshot 7 had zich ongetwijfeld meer voorgesteld van de uitwedstrijd tegen De Schans. Michiel Koelewijn en Jaco Blotenburg leden een pijnlijke 5-0 nederlaag tegen de lijstaanvoerder van de 6e klasse F. Overmorgen speelt dit team weer, dan is het uit in Wilnis tegen Veenland 5. De mannen staan momenteel laatste en moeten vol aan de bak om SVE 8, wat een plaats hoger staat nog in te halen.