Ondanks het feit dat afgelopen week de eerste inhaalweek van de najaarscompetitie was, werd er toch door een flink aantal teams gespeeld. Uiteindelijk werden er in de verschillende poules vier verlies- en drie winstpartijen genoteerd. Deze week is een volledig programma, met vanavond drie thuis-, en verdeeld over de rest van de week zes uitwedstrijden.

Bunshot 1 speelt in hun 1e klasse B poule vanavond thuis tegen koploper TTVN Nieuwegein. In de komende weken moeten Arjan de Graaf en Ronny Vermeer alles op alles zetten om rechtstreekse degradatie te ontlopen, de mannen staan namelijk met 5 punten uit 4 wedstrijden stijf onderaan.

Pieter van de Vuurst was in zijn eentje goed voor alle punten die Bunshot 2 scoorde in de uitwedstrijd tegen Vitac 1. Rutger van de Vuurst bleef helaas met lege handen en ook de dubbel was voor het tweetal uit Wilnis. Met 12 punten uit de laatste 5 wedstrijden staat het 2e duo team op de 4e plaats. Vrijdagavond is het voor de Vuursten uit naar WIK, momenteel koploper van de 1e klasse A.

Bunshot 3 doet het met 15 punten uit 5 wedstrijden verrassend goed in de 2e klasse C. Deze week is het voor de mannen uit naar Leerdam, bij een goed resultaat kan dit team zich steviger op de tweede plek in de poule nestelen.

George Reynolds en Evert Blotenburg troffen woensdagavond een nogal onsportief Maarssen 4. De tegenstander wil ten koste van alles het kampioenschap van de 3e klasse D binnenhalen en probeerde door middel van een aantal rare trucs Bunshot 4 uit de concentratie te halen. Helaas lukte dat, waardoor Reynolds en Blotenburg met 0-5 het onderspit moesten delven. Bunshot 4 bungelt onderaan in de poule en komt morgenavond in actie tegen het Houtense HTTC 2.

Voor Bunshot 5 wordt het de komende wedstrijden aanpoten. Mede door de 2-3 nederlaag tegen HTTC 6 van afgelopen woensdag staat dit team op de 5e plaats van de 5e klasse E. Woensdag scoorde Klaas Huijgen eenmaal en samen met Bert Vos werd de dubbel gepakt. Morgenavond krijgt dit team trouwens gelijk kans op revanche, dan staat namelijk de uitwedstrijd tegen datzelfde HTTC 6 ingeroosterd.

Jacob van de Vuurst en Wim Beekhuis pakten afgelopen week in hun twee wedstrijden maarliefst 9 winstpunten. Eerst werd het 1-4 bij TVP 1 (Van de Vuurst verloor 1 set nipt na 5 games), donderdag werd het 0-5 tegen Bijmaat 7. Bunshot 6 is hierdoor hard op weg naar het kampioenschap in deze 5e klasse D, want het verschil met de nummer twee, ATC Almere 6, is al opgelopen tot 8 punten. Vanavond ontvangen de heren de zwakste broeder uit de poule, ttv VHC 4 uit Hagestein.

In de 5e klasse A speelt Bunshot 7 deze week verder tegen het 6e van TVP in Putten. De onbesliste wedstrijd tegen Shot van twee weken geleden is trouwens omgezet naar een reglementaire 4-1 zege in het voordeel van Bunshot. Jan Duijst en Tom Nieborg staan als 4e op de ranglijst relatief veilig.

Bunshot 8 won woensdag heel knap met 4-1 van Hoogland 7, maar omdat mede concurrent SVE 9 met 5-0 won bij Over ’t Net 1, staan beide teams nu gedeeld 1e in deze 6e klasse G. Paul Jorritsma en Niels van den Broek spelen deze week uit bij datzelfde Hoogland en hopen op een misstap van SVE, wat uit speelt bij NSV. Spanning gegarandeerd dus in deze poule!

In de 6e klasse D strijden Almeerspin 5 en Huizen 7 om de eerste plaatsen, Bunshot 9 volgt als derde en fietsenmaker Duijst en mallenmaker Van Diermen pakken het vanavond thuis weer op tegen Hilversum 9.